Ganduri cu Bucurie


Gandul ca astazi este joi mi-a ramas in cap de dimineata si mi-am zis ca daca tot stiu ce zi este, sa va spun si voua. Iar pentru cei care ati accesat mai tarziu blogul meu, joia am zis sa ne jucam pe marginea unui cuvant ales de cate-un jucaus, dupa niste criterii simple, pe care le voi rescrie la final. Schema jocului e aici, participarea este libera. Textul s-ar vrea scurt, de marimea unui paragraf, dar daca cineva simte nevoia sa scrie mai mult, paragraful respectiv poate aparea intr-o alta culoare, in italice sau intr-o alta forma care sa-l scoata cumva in evidenta. Cuvantul saptamanii se vrea vedeta paragrafului. Castigatorul va primi o felicitare lucrata cu migala de mine si adaugita cu un text reprezentativ pentru destinatar. Daca doriti sa o primiti in casuta reala, sa imi lasati si voi o adresa pe mail. Daca, din variate motive, acest lucru nu este posibil, ii voi face o fotografie si o voi expedia pe cale virtuala. Nu pot sa scriu despre bucurie. Ce ar fi de spus? Mai degraba as sari intr-un picior decat sa o astern in cuvinte. Cand esti bucuros nu te apuca dorul de scris poezii, si nici macar proza nu te atrage. Vrei sa o impartasesti, asta e clar, dar in mod mult mai direct, sa o strigi, sa o canti, sa o dansezi. Sa simti cum iti umple fiinta si iti invadeaza chipul. Sa zimbesti si chiar sa razi cat poti de tare. Ai vrea sa afle toata lumea, dar nu prin scris. Bucuria se pierde astfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu