Pe acordurile Bucuriei


Colectia gandurilor pe acordurile bucuriei, editia gandului din cuvant: Ma intreb daca era mai bine sa fim serpi. Sa fi fost asta o bucurie? Naparlirea ne ajuta sa scapam natural de tatuajele, cu care altfel ramanem marcati toata viata. Asa insa raman enervant de permanente, simboluri care in timp nu ne mai reprezinta. Am zambit si nu a fost un zambet fals. A fost bucurie. Am visat ca inca m-ai putea iubi sau ca inca o faci. Una din doua, nu-mi mai amintesc asa bine, dar oricare ar fi fost, ma simteam completa din nou. Era un sentiment pe care credeam ca il uitasem. Poate chiar ar trebui sa-l uit. Inca puteam sa iti vorbesc fara sa ma ingrijorez ce ar fi crezut oamenii despre noi. O lumina diferita aparea in ochii lor daca spuneam ca sunt ok. In visul meu, iti promit ca nu te uram. Iluzorie, dar pura bucurie, imi invaluie mintea, irupand navalnic din suflet dornic de atentie si apreciere. E bucuria nascuta din mirarea ochilor ce imi citesc cuvintele brodate peste brau, din laudele ce mi le aduc aceia care indraznesc a vorbi unui viteaz ca mine, din speranta aproape desarta de a deveni, din croitoras, al lumii imparat. 

Pentru-o lume la fel cu un vis mutilat, pentru toate, acum, merita sa zambesti, fiindca, in ciuda lor, esti aici, si traiesti. Asta e bucuria clipelor pamantesti. Ma intrebi dimineata de ce sunt atat de obosita. Pentru ca te iubesc, iti spun. Zambesti din nou! Ce bine! Curand coconului meu ii vor creste aripi de bucurie si-ti va zbura printre bataile de inima si printre respiratii. La amurg se va imbraca in portocaliu iar noaptea te-ar feri de cosmaruri si ti-ar aprinde stelele. Le-ar invata sa iti cante si sa iti sopteasca vise in timp ce eu as fura zambetele lumii. Pentru tine, toate. Ma bucur sa pot aduce bucurie tuturor si sa raspandesc in jur bunatate, sa sterg o lacrima cu o vorba buna, sa pot indeplini dorinte nesperate, sa pot face din vise, povesti adevarate. Un minut de adevar. Daca stau sa ma gandesc bine, la tot ce mi-a scos viata in cale, realizez ca pot descrie cu lux de amanunte momentele in care am fost nefericita. Si ca aproape pot simti dureri mai noi sau mai vechi. Clipele de multumire si bucurie, desi nu putine, imi apar insa diluate si au un ecou slab in simtirile mele de acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu